Monday, November 22, 2010

lama sungguh tak ku tulis blog ni...

salam...lama rasanya dah tak menulis blog ni...sebenarnya bukan ape....masih mencari mood...keluar dari segala kekalutan yang melanda dalam diri semenjak bulan mac....macam-macam dugaan telah ku hadapi...pahit...nangis...kecewa dah sebati dalam diri sehingga kini...sedih...gembira..tawa...duka...pelbagai dugaan yang telah ku alami...Ya Allah s.w.t..berikanla hambaMu ini kekuatan dalam menempuh hari2 yang mendatang...kau kurniakanla aku kesihatan untuk aku teruskan hidup di muka bumiMu ini Ya Allah s.w.t Kau kuatkanlah dan teguhkanlah imanku kepadaMu Ya Allah s.w.t...Kau kurniakanla aku rahmat dan kasih sayangMu Ya Allah s.w.t...Aku bermohon agar aku dapat mengecapi syurgamu Ya Allah s.w.t..tergolong dikalangan orang-orabg yang beriman...amin...

No comments:

Post a Comment