Sunday, January 9, 2011

JUARA LAGU KE 25


TOLONG INGATKAN AKU-ANA RAFALLI.....juara lagu AJL 25-jubli perak tu..hahaha.RAMAI yang tak puas hati erk..hehehe..ape2 pun kita cuba selami lirik lagu ni ye kawan2.....layanssssss......




Jangan disusun kata-kata penamat

Jangan disebut baris ayat keramat

Biar lenyap diserap sunyi

Biar senyap yang tak menyepi


Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa


Mari patahkan papan markah lama

Mari padamkan buku tiga lima

Biar luka sembuh sendiri

Biar lupa dimakan hari


Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa

Kau dampingi aku

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu


Bila marah merasuk minda

Kecewa menyelubungi jiwa

Aku lupa


Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa

Ku teringatkanmu

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu


Tolong ingatkan aku kisah kita

Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa


Tolong ingatkan aku

Kisah kita


so...what do u think????hahahaha...ok je lagu ni kan..ape2 pun tak pastilah ....adakah TV3 berpropaganda ot etc...hahahahaha...

No comments:

Post a Comment