Monday, July 27, 2009

fotogenik or fotogedik..hehehehe








herm..bile sebut fotogenik...ramai yang rasa diri mereka tu memang nampak cun melecun apabila bergambar...tak perlu bermekap tebal2..gambar nampak natural je...herm..fotogedik plak ape lagi...tergedik2 la depan kamera...hahaha...aku kadang2 je la...haha..arini ntah ape mimpi aku tengok2 semua pic aku dari zaman aku kurus sehingga tembam sebegini..aku teringat komen2 yang begitu membina yang diberikan oleh kawan2 kepada gambar aku menerusi ruangan myspace...friendster...facebook...tagged dan macam2 lagi la..herm..memang aku pun perasan..aku ni memang fotogenik..bile dalam gambar tu nampak cun gile la...bile kat luar hahahahahahahaha...ya ampunnnn...org gile pun belum tentu nak ngorat aku..hehehe..herm..ape2 pun aku percaya..semua ciptaan Allah s.w.t tu semuanya ada kelebihan dan kekurangan...nobody perfect except Allah s.w.t...aku bersyukur dengan semua kurniaanNya kepada aku...aku ingat...ape yang ada pada diriku ini hanyalah pinjaman sementara...esok lusa belum tentu ada...amin..ni ada beberapa gambar yang aku kadang2 aku terfikir...INI AKU KE?hehehehe






No comments:

Post a Comment