Friday, July 31, 2009

jamuan je minggu ni..adoi..naik kalori badan aku!!!sioootttt!!!!











wah gile kentang la...minggu ni je dah dua kali jamuan...ari isnin ngan arini..adoi...senak perut aku..makan je..huhu...tapi aku memang syiok la kan..makan free..heheh..kat ofis aku ni memang selalu makan2...untuk pengetahuan korang semua jamuan ni sempena menunggu dan menantikan kehadiran bulan ramadhan al mubarak...hehehe...nanti pas raya ada makan2 lagi...yeaaaahhhhhaaaa.masa jamuan ni juga turut diadakan penyampaian hadiah bagi mereka2 yang menyambut kelahiran@harijadi dari bulan jan-julai..hahaha..termasuklah aku..aku dapat set periuk yang masak tak melekat tu..huhu..best2....ni antara menu2 makanan.ada spageti, mee sup, soto, meehun sup,kuih muih..buah2..air oren..cheese cake from secret recepies....nyum2...lazat...thanks to kak milah...kak siah...n wani...yang memang sekepala ngan aku untuk wat2 benda macam ni bagi mengeratkan ukhuwah sesama kami..enjoy!!!!bon appettite...

No comments:

Post a Comment