Monday, August 3, 2009

minggu yang palat!!!!!minggu yang malang bagiku!!!arggghhhhh!!!!

kenapa ye?ape yang aku dah buat?adoiiiiii......ahad lepas kete kene langgar...semalam tokey bengkel kedai call..rupa2nya kete aku kene teruk belah dalam..adoiii...bukan RM600 tapi RM 1000....sioottt betul la....adoi...abu..nape la ko langgar kete aku...pagi tadi pergi meeting..sebelum start gi toilet jap..aku letak handbag aku kat blakang..tak perasan zip beg terbukak...tetiba aku dgr...krannngg...bunyi barang2 dalam beg aku jatuh...aku toleh...tengok2 handphone aqku dah masuk dalam lubang toilet....vavi betulllllllll.....setan la...adoi....nak amik nak seluk lubang jamban tu bapak dalam...3 kali panjang tangan aku...tensiiiioooooonnnnn...minggu yang palat bagi aku...kenapa la...ya allah...jauhkan la hambamu ini dari kesusahan dan malapetaka...ampuni aku sekiranya aku telah menyakiti dan melanggar apa2 perintahMu...amin....

No comments:

Post a Comment