Monday, August 3, 2009

dugaan oh dugaan.....

semalam..selesai sudah penggambaran video nemo untuk channel 180 muzik aktif astro +RTM..herm...semua berjalan dengan lancar..alhamdulillah...tapi disebalik kegembiraan tu terselit jugak kedukaan..herm..masa nak wat rekoding video terakhir lagu TAK MUNGKIN...kereta aku kene langgar van krew production...sedih giler la...hancur aku nye bumper+bonet kete depan..herm..tak terkata aku...nak marah tak bleh...nak sedih tak bleh...cuma hati ni jadi tak tenteram bile tengok kete yang kita jaga n sayang cacat...herm..mungkin ada hikmah disebalik kejadian ni...aku pasrah...pagi ni aku gi bengkel kete...check2 kat bengkel kete sunder area tempat keje aku...kerosakan memang teruk...bonet kene ganti baru...bumper plak bleh la diketuk semua...dijangka kete aku siap esok..herm..kene rm600 beb...korang leh imagine la kan kalau kene sampai banyak macam tu...bonet kene tukar baru..aku siap gi kat kilang beli yang original...tension2...nasib baik budak yang langgar tu sanggup bayar....aku cuak gak sebenarnya ni...die kata nak bank in duit tu kat account aku..harap2 tak tipu la...herm...sampai skang aku masih terfikir2..tergelak pun ada...aku wat video terakhir...lagu TAK MUNGKIN..hahaha...herm..memang tak mungkin kereta aku dilanggar!!!!tak percaya!!!!punyalah aku berhati2...herm..aku tak tangkap pun gambo kete tu...sedih punye pasal...ok la...doakan si insan bernama ABU tu bayar gantirugi aku tu....amin..

No comments:

Post a Comment