Friday, August 7, 2009

shooting shooting shooting!!!!

semalam cuti..tak keje..letih...at least dapat berehat...kul 12 siap2 nak gi shooting untuk program muzik aktif RTM+astro..tension!!!!bukan sebab shooting tu..sebab bandmates..herm..midon+azam..lambat...aku ni bab masa memang jaga ckit....dekat 2 jam lebih aku tgu...macam org bodoh kat kedai zaki..dari si zaki + deng gi makan sampai diorang abis makan..tak sampai2 gak..herm..aku tak suka la ngan alasan yang di reka2...boring..herm..tolong la ubah sikap ye...tak maju band kita nanti..sorry kalau korang terbaca + panas ati..bukan nak cari pasal or ape2...korang pikir2 sendiri ye..herm...ape2 pun aku tak makan ati dah...shooting berjalan dengan lancar..cuma aku +midon je yang wakil NEMO..walaupun azam ada tapi die tak join coz die demam teruk..herm..ntahla...aku rasa macam rancangan tu terlalu biasa...pengacara plak nampak macam *&%@$...rilerks2 la sis.buat biasa sudah!!!!..hahaha..jahat mulut aku ni..btw thanks to RTM, ASTRO coz invite band kami untuk wat video+rancangan yang dapat membantu kumpulan2 indie kat negara ni...thanks banyak2...kepada yang terasa bile membaca artikel aku ni sorry banyak2 ye...aku cuma luahkan isi hatiku...tak baik simpan2...ok...thanks...hahahahahahaha..padan muka!!!!

1 comment: