Monday, August 3, 2009

penipu atau sengaja tipu???

alhamdulillah..baru jap tadi gi bank...si abu yang melanggar kete aku dah bank in duit...tapi....bukan RM 600 tapi RM550..herm...aku call die...tanye kat die..die kata nak check ngan member die dulu..coz yang bank in kan duit tu kawan die...betul ke?or hanya rekaan je semua story mory tu?herm..tak kisahla..yang penting abu dah bayr RM550...yang lebih2 tu aku tambah la kalau die tak bayar...herm...pelik la bile sebut pasal penipuan ni..dunia ni ramai sangat nk jadi penipu termasyhur..tipu kawan...gf...bf...ibubapa...herm..tak patut betul la...kalau tipu sebab betul2 perlu atau keadaan memaksa tu kira bleh consider la...tapi ntahla....aku memang benci org yang suka menipu..org yang menipu ni lama jadi pencuri...macam perumpamaan melayu tu..siakap senohong..gelama ikan duri..bercakap bohong..lama2 mencuri..semoga aku dilindungi dari Allah s.w.t dari bercakap bohong especially to my parent...hope so...hehehehe...kepada abu kalau betul story awak...saya terima seadanya...tapi kalau awak tipu saya...itu antar awak dengan YANG MAHA ESA...

No comments:

Post a Comment