Thursday, February 12, 2009

gitar oh gitar....


erm...aku ni suka menyanyi...nak kata suara aku sedap taklah sedap mana...tapi setakat ni aku nyanyi tak pernah kene kutuk lagi la..hahahaha..tapi kalau masuk american idol..memang kene tujah abis2 ngan simon..hahahaha...hobi menyanyi ni memang dari kecil lagi..aku masa kat sekolah dulu selalu wakil kalau ada penyertaan yang menggunakan suara ni..antaranya nasyid(tak caye kan:)..dikir barat,syair,berzanzi(masa sekolah rendah agama), berlakon(khasnya pentomin) dan etc..hehehe...ayah aku ni ex-singer..agaknya bakat dia turun ke aku kot..huhu..yang aku nak cite sebenarnya pasal gitar...aku rasa kalau seseorang wanita menyanyi sambil bermain gitar agak terserlah 'style'...aku jugak rasa macam nak jadi style gak la..hahahaha..cuma aku nak jadi diri sendiri...main gitar+nyanyi+gubah lirik+wat melodi..hehehe...oleh yang demikian..hahahah...aku akan membeli sebuah gitar akustik untuk realisasikan impian aku..huhuhu..jadi...tunggulah kemunculan gitarku...hehehehehehe

1 comment: