Tuesday, February 10, 2009

PELIK KAN







aku tau...korang mesti tertanya-tanya...kenapalah aku ni suka guna pumpkin kan...tak kira la...myspace aku la...friendster...tagged..facebook..mesti ada perkataan pumpkin...hehehehe..sebenarnya kalau aku cite korang mesti gelak..tak caye..erm..sebenarnya la kan...dulu masa aku sekolah menengah aku suka gile ngan kevin scott richardson salah sorang anggota kumpulan backstreetboys...hahahaha...die tu dikenali ngan pagilan mr pumpkin...so kerana poyo waktu tu...aku pun berlagak nak jadi mrs.dia...so wujudlah mrs.pumpkin..aku sendiri pun tak pasti skang dia masih ingat lagi tak ngan gelaran dia tu..huhu..yang penting aku sampai bila2 akan suka kat dia..so sesape yang ada muka macam dia tu leh la tackle aku..hahahaha.selain dari tu la kan..kenapa aku suka ngan pumpkin??erm....aku suka makan labu..ntahla..koci labu...sayur labu masak lemak..sedap!!!!!!lagi2kalau mama yang buat..huhu

1 comment:

  1. owh....ganjil2....

    itu upe sebabnye...huhu.....

    ReplyDelete