Friday, February 13, 2009

thinks 1st b4 speaking to ur wife...


* Sepasang suami isteri yg telah mempunyai 3 orang anak, sedang berbual sambil menonton TV di dalam bilik mereka. Si isteri bertanyakepada suami beberapa soalan.* Isteri : Bang, kalau saya mati dulu, abang kahwin lagi tak?* Suami : Abang rasa, abang mungkin kahwin lagi. Kerana,anak-anak kita perlukan orang yang boleh beri perhatian. Makan minumabang pun adalah orang yang sediakan.* Isteri : Habis, kalau abang kahwin lagi, abang kasi ke diaduduk rumah kita.* Suami : Yelah. Sebab rumah ni mahal, takkan nak biar kosong macam tu saja?* Isteri : Abang kasi ke dia guna bilik, kita, toilet kita?* Suami : Ya yang, sbb takkan abang nak buat bilik lain khasuntuk dia. Nanti bilik ni, membazir pulak.* Isteri : Abang kasi ke dia pakai almari kita?* Suami : Ye yang, almari kita ada 4 pintu takkan nak bagi org lain pulak.* Isteri : Abang kasi ke dia pakai katil kita?* Suami : Terpaksalah yang. Sebab katil kita tu baru je beli sebulan.* Isteri : Baju tidur saya, pijama dan towel saya?* Suami : Takkan itu abang n bagi kakak & adik awak. Jadi,drpd tak dipakai, lebih baik kalau abang kasi dia aja.* Isteri : Handbag saya, kasut saya, golf set saya?* Suami : Itu tak boleh, sebab dia suka handbag kaler maroon,kasut dia saiz kecil drpd awak, saiz 5, golf set tak boleh sebab diakidal...* Isteri: @#$%????!!!!!* Suami: (Dalam hati)Alamak!!
p/s:kalau future husband i macam ni...i peluk die kuat2 sampai die pengsan..bila dah pengsan..i kerjakan die..hahahahaha

No comments:

Post a Comment